Olen jo vuosia hautonut tätä ideaa. Hyvät kokemukset pitää jakaa ja kritiikkiä antaa. Uskon, että sillä maailma menee eteenpäin ja asiakaspalvelu paranee. Turhan usein näkee, miten ihmiset nielevät huonoa palvelua. Vaaditaan rahalle vastinetta ja suositellaan hyviä yrityksiä, palveluita ja tuotteita! Ja ennen kaikkea kiitetään hyvästä palvelusta myös yrittäjiä. Hyvä mieli ja kiitos ei maksa mitään. Erityisen tärkeänä pidän sitä, että ihmiset kohtaavat ihmisinä, ei pelkästään myyjinä ja asiakkaina. Siitä tulee niin hyvä mieli kaikille. 

Tänään kävelin lumipyryssä keskustassa koiran ja lastenvaunujen kanssa. Epätoivo alkoi hiipiä puseroon, kun lounas jäi väliin ja verensokeri alkoi laskea. Päätin hakea take away -pastan mukaani. Jälleen kerran Fabianinkadun Ristorante Prego pelasti päiväni. Munakoisotomaattipasta Norman ja ihanan focaccia-leivän jälkeen ei voi kuin hymyillä. Kaiken lisäksi ravintolan palvelu on aina ollut nopeaa, ystävällistä ja huomaavaista. Tilattuani odottelin annostani ulkona ja ystävällinen tarjoilija toi valmiin ruoan ulko-ovelle. Suosittelen lämpimästi. 

Viime viikolla sain hyvää palvelua rintaliivikaupassa, Kasarmikadun Lady's Laces -liikkeessä. Ostin liivit halter neck -juhlapukua varten ja odotin tehtävästä vaikeaa. Asiantunteva myyjä toi minulle muutamat liivit ja jo ensimmäiset olivat niin täydellisesti istuvat ja pukuun sopivat, että ostin ne. Aikaa meni varmaankin viisi minuuttia. Voin suositella lämpimästi.